fredag 30 juli 2010

Slutet närmar sig !

Ja nu går det mot slutet på denna semester.. Men den har varit bra, ja alldeles kanon..
Tänkte jobba lite nästa vecka så man får väl dra ihop sina penaler idag..
Imorgon är det ju Harry hela dagen lång ända till sena kvällen o ska man åka söndag morgon så är det ju idag som det ska packas ihop..
Men jag har snackat lite men min chef o sagt att jag vill bara jobba fyra dagar i veckan för att sen kunna åka till Vikens hav.. Han gillade kanske inte det riktigt eftersom det visst var mycke nu ett tag framöver, men jag ska nog kunna lura den slavdrivarn..
Körde ju lite radio igårkväll o lite i natt, det var ju ett tag sen, får nog bli mer sånt nu när hösten står bakom knuten.. Kanske om ni har otur så sänder semesterbesättningen på detta skeppet en kväll o berättar om sommarens äventyr, ja det blir ju en massa musik oxå eftersom vi inte har så mycke att berätta..
Kräftskivan har fått en plats o datum oxå, ja ni vet var ni ska titta efter det !!
Så nu hoppas vi bara på att det blir väder som passar oxå.. Har en halvfärdig tipspromenad som kanske blir klar till den dagen, den som lever får se..
Nä, nu ska jag greja lite o shoppa frukost. Sen blir det väl kanske en runda på stan för att se om man inte måste handla nåt man inte behöver !!
Gjorde ju det på Smögen i veckan, kaffemuggar. varför?
Vet inte, har ju sådana o dom funkar ju än.
Bye på nån dag eller tre !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar